.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همايش فرصتهاي صادرات گيلان در سوريه برگزار شد

اين همايش با حضور هاشم نيا معاون برنامه ريزي استانداري، ‌دكتر حامد حسن سفير جمهوري عربي سوريه، پاك سرشت رئيس سازمان بازرگاني، جيفرودي مديركل پايانه ها و حمل و نقل استان گيلان با هدف توسعه بسترهاي صادرات با تاكيد بر بازار سوريه، ارائه دستاوردهاي اخير صادراتي، نقش صادرات در توسعه اقتصادي، تبيين توسعه تجارت ايران و سوريه برگزار شد.

در اين مراسم هاشم نيا معاون برنامه ريزي استانداري گيلان در خصوص ارتباط با کشور سوريه بواسطه شباهت اقليمي اين كشور با استان گيلان، شباهت هاي فرهنگي، ديني اين دو كشور را بسيار مهم ابراز كرد و افزود: در ارتباط با جمهوري عربي سوريه به دنبال ارتقاي ميزان صادرات و واردات و نيز ارتقاء ‌وجود خالص سرمايه گذاري هستيم.

پاك سرشت رئيس سازمان بازرگاني استان گيلان جمهوري عربي سوريه را كشوري نمونه در ميان كشورهاي عربي و اسلامي به دليل توافقات خاص كشوري دانست و افزود: اين كشور يكي از بازارهاي هدف خوب و مناسب براي كشور ايران است.

وي با اشاره به حجم تجارت 20 ميليارد دلاري اين كشور كه بيانگر حجم خوب توسعه تجارت در اين كشور است گفت: اميد است با كمك توانمنديها و توافقات استاني به عمل آمده شاهد رشد و شكوفايي توسعه صادرات به كشور سوريه باشيم.

در ادامه اين مراسم دكتر حامد حسن سفير جمهوري عربي سوريه با اشاره به قوت گرفتن ارتباط بين دو كشور سوريه و ايران پس از انقلاب توسط امام خميني بنيانگذار انقلاب اسلامي و حافظ اسد و تداوم اين روابط روشن در حال حاضر با حضرت آيت الله خامنه اي و بشار اسد و نیز دکتر احمدی نژاد از سرمایه گذاران ایرانی خواست با آشنایی بيشتر با امكانات موجود در سوريه جهت مساعدت، توسعه سرمايه گذاري را در اين كشور در چارچوب قانون ايجاد كنند تا ارائه تسهيلات توسط بانكهاي متعدد سوريه تصويب شود.

وي با اشاره به توريسم هاي زيارتي 500 هزار نفري ايران به سوريه خواستار توريسم سياحتي ايرانيان از اين كشور شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.